Jak nakupovat

Vážení zákazníci, nakupování na našem e-shopu je bezpečné, přičemž klademe velký důraz především na bezpečnost osobních a platebních dat. Pro nakupování není nutná Vaše registrace. V takovém případě ale musíte vyplnit všechny povinné údaje. Pokud nechcete ztrácet čas vyplňováním všech údajů při každém nákupu, potom Vám doporučujeme se zaregistrovat jako nový uživatel. Registrací si zřídíte svůj uživatelský účet, kde můžete kdykoli sledovat stav Vašich objednávek.

Zboží dodáváme pouze po České a Slovenské republice.

Vaše nová objednávka

Jak postupovat při nákupu:

  • U zboží, které máte zájem koupit, vyberte velikost a počet kusů.
  • U každého zboží je uvedena platná cena vč. DPH.
  • Vybrané zboží vložte do „košíku“, a to tak, že nejdříve vyberte velikost a poté stiskněte tlačítko „KOUPIT“. Poté stiskněte tlačítko „pokračovat“.
  • Po stisknutí tlačítka „KOUPIT“ můžete i nadále přidávat položky, změnit počet kusů, či položku smazat.
  • Objednávku dokončíte a odešlete po stisknutí tlačítka ,,Odeslat objednávku''
  • Nezapomeňte, že minimální hodnota objednaného zboží činí 499 Kč. Maximální hodnota objednaného zboží je 9 000 Kč. Od každé velikosti můžete objednat libovolné množství kusů, je-li dostupné na skladu.
  • Doklad o prodeji obdržíte spolu s objednaným zbožím. Doklad o prodeji slouží zároveň jako záruční list.

Používejte Cookies

  • Náš e-shop doporučuje  na Vašem prohlížeči zapnuté Cookies (ve výchozím nastavení bývá standardně zapnuto).

Bezpečnost Vašich osobních dat

  • Informace jak zpracováváme osobní data najdete v odkazu ,,Ochrana osobních údajů''

Všechny ceny jsou uvedeny vč. DPH 21%

 

Jak můžete platit

Na e-shopu www.dzinyodevy.cz si můžete při odesílání objednávky zvolit  způsob úhrady Vaší objednávky. Vyberte si ten, který Vám bude nejvíce vyhovovat.

Platba dobírkou - zpoplatněno 20 KČ 

Při tomto způsobu platby zaplatíte konečnou částku přepravci při přebírání zboží.

Platba převodem - zdarma

Jakmile bude platba připsána na náš účet, bude objednávka ihned expedována.

Číslo účtu: Komerční banka 115-8918270297/0100
Variabilní symbol: Použijte číslo zaslané objednávky (prosím, vyplňte variabilní symbol správně, jinak nebudeme schopni identifikovat Vaši platbu).

Doprava po České republice

Balík PPL - 139 KČ

Zásilkovna - 90 KČ

Zásilkovna domů - 110 KČ


Při objednávce nad 2000,- Kč je dopravné zdarma.V ostatních případech účtujeme poštovné a balné ve výši od 90 Kč Zásilkovna, bez ohledu na velikost nebo hmotnost objednávky. Pokud si zvolíte možnost dobírky, cena se navýší o 20 Kč Zásilkovna nebo o 20 KČ od ostatních dopravců.

Informace k doručení zásilky

  • Nezastihne-li Vás doručovatel na uvedené adrese, upozorní Vás výzvou SMS zpráva .

Reklamace, výměna a vrácení zboží

Reklamační řád

Případné reklamace v našem E-SHOPU vyřizujeme podle platného znění OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU (č. 40/1964 Sb.) a podle platného znění ZÁKONA NA OCHRANU SPOTŘEBITELE (č. 36/2008 Sb.)

  • Při každé reklamaci je nutné zaslat  doklad o prodeji reklamovaného zboží, který slouží také jako záruční list.
  • Na zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců ode dne předání spotřebiteli.
  • Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným užíváním, mechanickým poškozením, neodvratnou událostí (živelní pohroma), nepřípustným nebo jinak neodborným zásahem. Záruka se také nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
  • Reklamace včetně odstranění vady je vyřízena nejpozději do 30ti dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
  • Pokud je reklamovaná vada odstranitelná, bude řádně, včas a bezplatně odstraněna a bezplatně zaslána zpět.
  • V případě, že vadu nelze odstranit, má zákazník právo na výměnu zboží nebo na vrácení peněz.
  • V případě reklamace neplatíte opětovné doručení zboží. Doručení zboží hradí provozovatel e-shopu.
  • Dojde-li k výměně, začíná běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci.
  • Pokud využijete vrácení zboží do 14ti dnů a požadujete peníze, bude Vám vrácena částka odpovídající hodnotě zboží.

Provozovatel e-shopu si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Výměna zboží

Vybrali jste nevyhovující velikost či špatnou barvu? To přece není žádný problém.

Zákazníkům zaručujeme výměnu zboží za jiný typ, pokud vrátí zboží ve lhůtě 
14ti dnů ode dne nákupu a přiloží doklad o nákupu zboží . Výměna je možná pouze v případě, že zboží je nepoužívané, v původním obalu a s původními visačkami.

Zboží můžete bez problémů rychle vyměnit, stačí zaslat zboží zpět na naši adresu:

no LIMIT trading, s.r.o. Komenského 1829, VLAŠIM  258 01, společně s výměnným formulářem / tím se rozumí, že písemnou formou nám sdělíte co chcete vyměnit /. Podmínkou výměny je, že zaslané zboží bude nenošené s původními visačkami. Zaslané zboží si samozřejmě můžete vyzkoušet.

Zboží lze vyměnit pouze zasláním na výše uvedenou adresu. Zboží není možné vrátit na naše originální obchody!

V případě výměny hradíte výši dopravného.

Vrácení zboží /odstoupení od smlouvy

Samozřejmě je možné odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz. Odstoupení
od smlouvy upravuje § 53 dost. 7, Občanského zákoníku. Pokud jste si Váš nákup rozmysleli, nebo jste-li nespokojeni s libovolnou položkou ve Vaší objednávce, provozovatel e-shopu www.dzinyodevy.cz poskytuje záruky na vrácení peněz do 14 dnů od převzetí zboží, pouze ale za předpokladu, že je model v původním stavu, tzn. nenošený a s původními visačkami. Zejména to znamená, že zboží nesmí být poškozené, znečištěné, vyprané, pozměněné nebo opotřebované. Nezbytnou podmínkou je také to, že veškeré etikety
a štítky jsou stále neporušené a připevněné na zboží.

Zboží lze vrátit pouze na adresu e-shopu:


no LIMIT trading s.r.o.

Komenského 1829

VLAŠIM

258 01

ČESKÁ REPUBLIKA

 

Za účelem vrácení zboží/odstoupení od smlouvy použijte email. nolimit@dzinyodevy.cz kde uveďte: Odstupuji od smlouvy bez udání důvodů a číslo vašeho účtu pro vrácení peněžních prostředků a číslo objednávky.

Vrácení peněz

Peníze za vrácené zboží nebo zboží uznané reklamací Vám budou neprodleně uhrazeny, a to dle Vámi zvoleného způsobu:

  • na Váš bankovní účet
  • poštovní poukázkou - nejpozději však do 30ti dnů od přijetí vráceného zboží nebo reklamovaného zboží (v případě uznané reklamace)

Osobní údaje

Náš e-shop je bezpečný. Nemusíte se proto obávat zneužití Vašich osobních
a platebních údajů.

  • informace jak zpracováváme osobní data najdete v odkazu ,,Ochrana osobních údajů''